wtorek, 15 czerwca 2010

Notka powitalna:)

Blog ten powstał z zazdrości. Zazdrościłam mianowicie autorom tych wspaniałych blogów literackich, które już od dłuższego czasu regularnie czytuję. Postanowiłam więc założyć własny, aby do tego szacownego grona dołączyć.:)
Jak sama nazwa wskazuje, będę tu pisać głównie o tym, co przeczytałam. A że czytuję głównie fantasy (choć ostatnio uzupełniam braki w literaturze głónonurtowej), najwięcej będzie o fantasy. Nigdy nie byłam jednak fanką skostniałych reguł, więc notki na inne tematy też się od czasu do czasu pojawią.
Jest to mój pierwszy blog i pierwsze kroki w blogosferze. Pewnie nie raz i nie dwa zdarzy mi się potknąć, nie raz będzie trzeba to i owo poprawić lub dodać. Mam nadzieję, że wszyscy czytelnicy tego bloga (jeśli jacyś się znajdą) wybaczą mi ignorancję nowicjusza. Ja ze swojej strony chętnie wysłucham dobrych rad.:)
Mam nadzieję, że ten blog to będzie świetna przygoda.:)

4 komentarze:

  1. Super! Super! Bardzo się cieszę, że się zdecydowałaś. Liczę na tę fantastykę, bo akurat tego czytam najmniej. Życzę tobie duuużo ciekawych powieści, a przede wszystkim wytrwałości.Potknięciami się nie przejmuj, ja też takowe mam i żyję. Najważniejsze, żeby je zauważać, poprawiać i się dalej rozwijać:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za słowa zachęty.:) Postaram się nie zawieść oczekiwań.;):D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło, że powstają nowe, blogi :-))). Witam i życzę powodzenia. Ja swoją przygodę zaczęłam kilka miesięcy temu i pochłonęło mnie całkowicie.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały blog kochanie. Wiem nie mam doświadczenia z blogami, ale i tak mi się podoba. Cóż mam Ciebie i twoje uzależnienie i jakem twe kochanie dźwigał będę to brzemię:D Powodzenia aniołku:*

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...