niedziela, 6 maja 2012

Spóźnione podsumowanie ankiety kwietniowej

No cóż, majówka była długa i bardzo relaksująca, a tymczasem nieświeża ankieta mi podśmiarduje na blogu.^^' No cóż, czas najwyższy, aby tradycji stało się zadość, więc nie zwlekając przedstawiam wyniki. W ankiecie wzięło udział 19 osób.

1. "Pieśń czasu. Podróże" Ian R. MacLeod - 47% (9 głosów)
2. "Księga cmentarna" Neil Gaiman - 31% (6 głosów)
3. "Świat Rocannona" Ursula K. Le Guin - 10 % (2 głosy)

Poza podium, na czwartym miejscu jednocześnie "Królestwo czarnego łabędzia" Lee Carol i "Ciepłe ciała" Isaac Marion.

Wyniki ankiety chyba w tym miesiącu nikogo nie zaskoczyły, zważywszy na znakomitości, jakie się w niej pojawiły.;) Korzystając z okazji, chciałabym podzielić się z Wami co ciekawszymi kFiatkami z ostatniego miesiąca:

naga sadow - nie wiem, kim ona jest, ale rozbieranej sesji jej nie robiłam.
blogspot opowiadanie erotyczne o wampirach - łomatko, nie dość że erotyczne, to jeszcze o wampirach... a fe!
kartka z pamietnika pracownika wieży babel - a to swoją drogą może być niezły pomysł na humorystyczne opowiadanie. Serio, serio.
portret rysowany jacoba ze zmierzchu - coś takiego na tym blogu się nie pojawi. NIGDY!
serial erotyczny - to chyba nie tu, bo ja seriali nie mam żadnych.
oczy my lity pony - ale tak... same? Brrr, obrzydliwe to.
moja biblia jest już trochę zniszczona - no, to raczej nie ma się czym chwalić. Moja jest w świetnym stanie.
siostry z widocznym i wielkim biustem - to chyba jakiś wyższy poziom fetyszyzmu... swoją drogą, chyba się nie da zrobić tak, żeby wielki biust był całkowicie niewidoczny.
duży wisiorek podwójny templariuszy - ale właściwie jak ta podwójność ma wyglądać? Nie lepiej kupić dwa wisiorki?
magiczne wilki samce haru - nie wiem, o co chodzi, ale kojarzy mi się z "Wolf Rain"
animacje miłosne - miłosne w sensie o miłości? To chyba tak ze 3/4 tytułów będzie...

1 komentarz:

  1. Madziula, czekam na tę kartkę z pamiętnika pracownika wieży babel, a tymczasem Cię otagowałam :) szczegóły u mnie.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...