poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Głupie pytania - "Czy mężczyzna może być w ciąży?" Bill i Rich Sones

Lubicie ciekawostki? Ja bardzo, dlatego lubię książki, które mają mi je do zaoferowania. Pisałam kiedyś o „Dlaczego pingwinom nie zamarzają stopy?”. Teraz w łapki wpadło mi coś podobnego, chociaż z zupełnie innej serii. Mianowicie „Czy mężczyzna może być w ciąży?”.

„Czy mężczyzna może być w ciąży?” to zbiór odpowiedzi na pozornie głupie pytania. Można się np. dowiedzieć, czy spadający z wieżowca miedziak może zabić przechodnia, jak przeliczyć na ludzkie lata rok z życia psa (nie, nie razy 7) i ile jest prawdy w powiedzeniu, że przeciwieństwa się przyciągają. Cały pomysł książki wyewoluował z witryny internetowej, której autorzy szukali odpowiedzi na pytania internautów. Muszę przyznać, że pod względem rzetelności odpowiedzi bardziej do mnie przemawiają „Dlaczego pingwinom nie zamarzają stopy?”. Natomiast, jeśli chodzi o przystępność tekstów, lepiej wypadają faceci w ciąży. Niektóre jednak zdają się istnieć w pewien sposób obok pytań.

Kończąc ten króciutki tekścik (serio, ile można napisać na temat niespełna dwustustronicowej książki, napisanej w układzie pytanie-odpowiedź?), raczej polecam. Śmiesznym faktem będzie można zaszpanować zarówno przy piwie w barze, na rodzinnym grillu, jak i na biwakowym ognisku. A poza tym, zawsze warto poszerzać horyzonty.;)

Tytuł: Czy mężczyzna może być w ciąży? Naukowe odpowiedzi na codzienne (i nie do końca codzienne) pytania.
Autor: Bill Sones i Rich Sones
Tłumacz: Jakub Urbański
Tytuł oryginalny:
Can a Guy get pregnant?
Wydawnictwo: Klub Dla Ciebie
Rok: 2007
Stron: 181

2 komentarze:

  1. Przyznam, że sama jestem ciekawa czy spadający z wieżowca miedziak może zabić przechodnia ;) Może to być ciekawa książeczka.

    PS. Odpowiedziałam na twój komentarz pod cyklem amerykańskim i francuskim ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...