wtorek, 2 lutego 2016

Stosik #76

Muszę przyznać, że styczeń pod względem nabytków książkowych był miesiącem dość zachowawczym. Acz lubię takie stonowane stosiki, dzięki nim nie czuje się, jakbym dokonała zbrodni przeciwko własnym regałom.


Na górze standardowo - Pratchett. "Czarodzicielstwo" już czytałam, "Blasku fantastycznego" jeszcze nie.

Reszta to już same książki do recenzji. Pierwsze trzy od Genius Creations. "Studnię Zagubionych Aniołów" już zrecenzowałam, podobnie "Order". Za to "Po drugiej stronie" było książką - niespodzianką i pewnie też kiedyś się recenzji doczeka (no bo jak to, nie przeczytać ksiązki, którą mam w domu).

Dalej mamy "Zagubionych książąt" od Wydawnictwa Literackiego. Poprzednio czytany cykl Nixa bardzo mi sie podobał, więc postanowiłam sprawdzić, jak autor sobie poradził z innym gatunkiem fantastyki.

A na dole "Armada" od wydawnictwa Feeria. Poprzednia książka autor bardzo mi się podobała i liczę, że ta też mnie nie zawiedzie (choć penie do poprzedniej trochę jej brakuje).

Na czytniku zaś "Muskając aksamit" od Prószyńskiego. Sarah Waters jest autorką, która od dawna mnie fascynowała (mam nawet jedną z jej książkę w domu, nieczytana oczywiście), ale jakoś nie mogłam się za nią zabrać. No to teraz się zabiorę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...