wtorek, 2 sierpnia 2016

Stosik #82

Dzisiaj mam wam do pokazania najmniejszy stosik w tym roku. Jestem z niego dość dumna, bo oznacza że przeczytałam w lipcu więcej książek niż trafiło do mnie do przeczytania.:)


Aby więc nie przedłużać, na czytniku "27 pięter" do recenzji od Prószyńskiego. Jeszcze nie czytałam, ale sama idea jest interesująca (zresztą, o książce pisałam przy okazji poprzedniego zestawu chciejek). I to jedyny egzemplarz recenzencki w tym miesiącu.:)

Tymczasem w papierze głównie różne rzeczy z kolekcji. Na górze kolekcja Pratchetta - dwa tomy podcyklu o Śmierci ("Kosiarz" i "Mort"), które już czytałam. Pod nimi z kolei kolekcja polskiej fantastyki od literackiego, dla odmiany dwa tomy, których nie znam. "Kongres futurologiczny" Lema to dla mnie taka druga część "Dzienników gwiazdowych", więc jestem nastawiona entuzjastycznie. Co do "Perfekcyjnej niedoskonałości" Dukaja to nie wiem, czy mnie nie przerośnie (ja do Dukaja zawsze podchodzę z pewną taką nieśmiałością). A na samym dole prezent od Prószyńskiego, czyli "Listy z dziewiątej wsi". Obyczajówka, trochę nie moje klimaty, ale kiedyś przeczytam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...