poniedziałek, 3 maja 2021

Stosik #138

W kwietniu książek przybyło umiarkowanie, trochę do recenzji, trochę ze względu na Dzień Książki i związane z nim promocje. Przejdźmy do rzeczy.

Od lewej memy więc zakupy własne. Pierwsza jest "Wyprawa Kon-Tiki", na którą w tym wydaniu i w rozsądnej cenie polowałam jakiś czas. Nie jest może w najlepszym stanie, ale kosztowała poniżej 10 zł, nie rozpada się i brak jakichś dramatycznych uszkodzeń, co w wypadku tak starej książki zupełnie mnie zadowala. Dalej zaś mamy "Tajemną wspólnotę" Pullmana, którą na liście do kupienia miałam od premiery, a tymczasem w Świecie Książki trafiła się za 15 zł, bo taką promocję mieli.

A jak już przy promocjach, to kolejne trzy pozycje to wynik dnioksiążkowej promocji w księgarni Wydawnictwa Poznańskiego. Mieli tam wtedy 50% zniżki na wszystkie tytuły (a jak ktoś płacze, że przegapił, to kolejna taka promocja będzie w maju, więc stay tuned). Oczywiście jako że cebula płynie w moich żyłach, z planowymi zakupami czekałam na właśnie taką okazję. Kupiłam więc dwa nowe tomy z serii  Zrozum: "Co cię gryzie" (które mnie interesuje bardzo) i "I (nie) żyli długo i szczęśliwie" (które interesuje mnie mocno tak sobie, ale będzie do kolekcji). A do tego wzięłam jeszcze przedpremierowy "Oneiron" (w innych księgarniach dostępny od 5 maja), bo historia siedmiu martwych kobiet spotykających się w zaświatach wydaje mi się intrygująca (no i bardzo podoba mi się dizajn tej serii).

Dalej mamy rzeczy do recenzji. Dwie pierwsze to wynik współpracy z księgarnią TaniaKsiazka.pl. "Świnię na sądzie ostatecznym" już przeczytałam, recenzja będzie w przyszłym tygodniu, ale mam trochę mieszane uczucia. Za to "Piekarnią czarodzieja" się zachwyciłam i dałam temu zachwytowi wyraz tutaj.

Dwie ostatnie pozycje to rzeczy do recenzji od wydawnictwa Marginesy. "Ukrytej konsumpcji" jestem ciekawa i mam nadzieję, że to będzie bardziej reportaż niż poradnik. A "Krajobraz strachu" to seria Eko, więc wiadomo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...