środa, 5 stycznia 2022

Stosik #145

Grudzień jest zawsze obfity w tytuły, bo a to urodziny, a to święta, a i konkursów więcej, to zawsze coś tam się wygra. No i trzeba pamiętać o przeróżnych promocjach (jeśli ten rok czegoś mnie nauczył, to tego, że jeśli nie musisz mieć jakiejś książki teraz zaraz, to poczekaj do grudnia). I tak jakoś się nazbierało.


Od lewej w pionie: komiksy. Pierwszy jest startrekowy "Konflikt Q" i właściwie jest to własność mojego Lubego, ale też planuję kiedyś przeczytać, więc dołożyłam. Potem mamy trzy tomy "Białego piasku" Sandersona, które były w kalendarzu adwentowym Świata Książki po 15 zł za sztukę.  Nawet jeśli mi się nie spodobają, mogę je potraktować jako inwestycję.

Na kupce już normalne książki. Od dołu mamy dwa prezenty urodzinowe. "Bestiariusz japoński" to kolejny tom Legendarza od BOSZa, który chciałam mieć (przyznam, że dla mnie to są książki głównie do oglądania, więc z posiadanych do tej pory przeczytałam tylko pierwszy tom "Bestiariusza słowiańskiego" XD). "Piknik na skraju drogi..." Strugackich to pozycja, na którą się czaiłam od dłuższego czasu i wreszcie mam. Wiem, że znawcy tematu narzekają trochę na dobór utworów, ale ja znawczynią nie jestem. A tu mamy kilka najbardziej rozpoznawalnych powieści braci w jednym omnibusie, więc dla kogoś, kto ich jeszcze w ogóle nie czytał to chyba będzie dobry wybór.

"Dżentelmena w Moskwie" z kolei czytałam już dawno i bardzo mi się spodobał, ale do tej pory nie miałam własnego egzemplarza. Bo w moich żyłach płynie cebula i czekałam na jakąś używkę poniżej 20 zł. I się doczekałam, na OLX. Książka ma co prawda wytarte złocenia na obwolucie, ale z doświadczenia wiem, że nawet jakbym kupiła nówkę nieśmiganą, to po jednym czytaniu i tak by się wytarła, więc po co przepłacać.

"Flawaris Amortach" to z kolei wygrana w instagramowym konkursie. Jest to jedna z zeszłorocznych nowości wydawnictwa IX, z którymi i tak chciałam się zapoznać, a tu mam jeszcze jeden z tych pierwszych egzemplarzy z autografem autorki. I w ogóle pierwszy raz jakąś książkę tego wydawcy w formie fizycznej, a bardzo ładną tę formę mają. Do mojego wyzwania zajdlowego będzie jak znalazł.

A na samej górze dwie pozycje ze współpracy z księgarnią TaniaKsiazka.pl . Obie już przeczytane i o obu już pisałam: o "Czarnym lecie" tutaj, a o "Instynkcie" tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...