niedziela, 10 października 2010

Ministosik na płasko

Teraz już wszystkie moje stosiki będą zaliczać się do kategorii mini, przynajmniej do wakacji.;)



1. "Flush" Virginia Woolf - Zachęciła mnie do niego recenzja Skarletki. Myślę, że to dobry tytuł na rozpoczęcie znajomości z panią Woolf.
2. "Ulica tysiąca kwiatów" Gail Tsukiyama - Wiele razy mi się obiła o uszy, więc jak ją zobaczyłam w bibliotece uniwersyteckiej, wzięłam.
3. "Jamila" Katarzyna Sadowska - Pierwsza książka, jaką otrzymałam w celach recenzenckich, więc się nią chwalę. A mam ją recenzować dla portalu Lubimyczytac.pl:)

9 komentarzy:

  1. Mnie jakoś "Flush" nie zachęcił. Nie przeczytałam tej książki. Może kiedyś do niej wrócę. "Ulica tysiąca kwiatów" brzmi bardzo ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś "Ulicę..." chciałam przeczytać ^^ Jak książka będzie mocno japońska, to daj znać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. już od dawna mam upatrzoną "Ulicę tysiąca kwiatów", więc z niecierpliwością czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Jamilii i czekam niecierpliwie na recenzję:) Obiecujące polskie S-F... dla mnie to brzmi nieprawdopodobnie, ale zobaczymy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanej lektury, czekamy na wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Vampire Slayer - Mam nadzieję, że mi jednak "Flush" spodoba się bardziej niż Tobie, sporo od niego oczekuję. Ale "Ulicę chyba jednak zacznę czytać przed nim.;)

    Aria - Na pewno dam znać.;)

    Isabelle - Więc postaram się w miarę szybko z nią uwinąć.:)

    podsluch - co do "Jamili" mam mieszane uczucia. Ale jeszcze nie skończyłam, więc jak mówią "puki książki, póty nadziei".;)

    Futbolowa - Dziękuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moreni, polecam "Flusha" - bardzo ładna książka :) A "Ulica tysiąca kwiatów" czeka u mnie na przeczytanie chyba od maja...ech. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ulicę dodałam do listy:) Bardzo chetnie przeczyam.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...