wtorek, 3 listopada 2015

Stosik #73

Od dłuższego czasu pokazuję Wam stosy zaprawdę imponujące, ale po prawdzie nie jest to mój ulubiony typ stosika. Mój ulubiony to właśnie taki, jak o ten, tutaj. Grunt to równowaga.


Na górze trzy Pratchetty z tej nowej (o ile nowym można nazwać kilkumiesięczny projekt) kolekcji. Akurat wszystkie już czytałam - za "Równoumagicznieniem" i "Trzema wiedźmami" nie przepadam, ale "Wyprawa czarownic" jest całkiem sympatyczna.

Dalej "Keller" do recenzji od wydawnictwa Czwarta Strona. Poprzednia powieść Jamiołkowskiego bardzo mi się podobała, ciekawam więc, jak autor poradził sobie z innym gatunkiem.

A cała reszta do recenzji od Maga. "Śmiertelne maski" miałam zrecenzować w zeszły piątek, ale nie wyszło, więc będą w ten piątek.;) No bo jak tu oprzeć się Dresdenowi? A właściwie dwóm Dresdenom, bo są jeszcze "Krwawe rytuały". Potem trzeci zbiór Gaimana - "Rzeczy ulotne". Mają kilka tekstów wspólnych z poprzednimi zbiorami, zobaczymy. A na samym dole sandersonowy "Bohater wieków". Zanim do niego dojde, będę jeszcze musiała przeczytać "Studnię Wstąpienia"...

Tylko skąd brać czas?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...