poniedziałek, 1 czerwca 2020

Stosik #127

Po miesięcznej przerwie, w trakcie której nie kupiłam żadnej ksiązki czas powrócić ze stosikiem. W założeniu ten też miał być skromny, ale wydawcy zarzucili mnie promocjami w swoich księgarniach i żal było nie skorzystać. Toteż wieża dość słusznych rozmiarów.


Zacznijmy może od dołu. Na spodzie "Ewolucja piękna" - książka na którą czaiłam się od przeszło roku. Nie kupiłam jej wcześniej, bo jest droga - cena okładkowa to prawie 80 PLN, a i w dyskontach jest niewiele tańsza. Tymczasem wydawca zrobił promocję z okazji Dnia Praw Zwierząt i tak oto udało mi się ją kupić za 35 PLN. Profit.

Wyżej mamy trzy planowane zakupy ze Świata Książki. "Życie", bo mam słabość do książek o ewolucji życia i wszelkich prehistorycznych stworach, więc dołączyłam do kolekcji. O "Nasze imię Legion, nasze imię Bob" już pisałam, bo czytałam ebooka na Legimi. Postanowiłam nabyć też wersję papierową, bo to bardzo przyjemne czytadło jest. A "Ewangelii według węgorza" jestem po prostu ciekawa. Poza tym to ślicznie wydana książka.

Szczyt stosiku to zamówienie z akcji domowych targów książki, jaką zorganizowało w swojej księgarni Wydawnictwo Poznańskie. Przez jeden z majowych weekendów mieli cały asortyment przeceniony o 50%, w tym kilka tytułów przedpremierowo. No to skorzystałam. "Co nas (nie) zabije" i "Czarna owca medycyny" to dwa tomy ich zainicjowanej w tym roku serii popularnonaukowej, którą chyba będę sobie kolekcjonować. "Podziemia" zaś zaintrygowały mnie tematyką (choć rozczarowało mnie nieco, że okładka jest jednak zintegrowana, a nie twarda, jak to wyglądało na zdjęciach). A "Religie dawnych Słowian" kupiłam zupełnie od czapy.

Zaś na kindlu jedyny egzemplarz recenzencki od Prószyńskiego, czyli "Kotolotki". I tak mam zamiar kupić to jeszcze w papierze (przy takiej ilości ilustracji ebook średnio ma rację bytu), no ale jak dawali ebooka, to wzięłam. Już je przeczytałam nawet.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...