środa, 1 lipca 2020

Stosik #128

Czerwiec nie był zbyt obfitym książkowo miesiącem, ale coś tam do biblioteczki trafiło. toteż pokazuję wam skromny stosik zdobyczy (i już wiem, ze w lipcu będzie większy).


Nie przedłużając, na górze są trzy tomy mangi "One-Punch Man". Po obejrzeniu jakiś czas temu anime na jej podstawie (pierwszy sezon jest na Netflixie, polecam) planowałam zakup pierwowzoru, ale jakoś tak zawsze go odwlekałam. Aż tu nagle Mi się czytanie podoba zorganizowała wyprzedaż na instagramie, to skorzystałam z okazji. Już zresztą przeczytałam, jak mi się nazbiera więcej tomów, to może nawet coś tam skrobnę.

"Wyspa doktora Moreau" z kolei to egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Vesper. Jest to samo piękne wydanie, co "Wojna światów". Mam nadzieję, że jeszcze "Wehikuł czasu" w nim wyjdzie, to będę miała komplet.

A na samym dole "Dinozaury odkryte na nowo", czyli wygrana z instagramowego konkursu. I tak chciałam ją sobie kupić, a tu się udało wygrać. ;) Właśnie ją czytam.

1 komentarz:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...