wtorek, 2 listopada 2021

Stosik #143

Tym razem stosik nie jest już tak minimalistyczny, jak poprzednio. I postanowiłam podzielić go na sekcję dla dorosłych i dla dzieci, bo przybyło mi trochę książek dla maluchów, a ja uwielbiam ksiązki dla maluchów. Ale do rzeczy:


Tu sekcja dla dorosłych. Cztery od lewej to zakupy własne, reszta rzeczy do recenzji. I tak najbardziej na lewo mamy pierwszą książkę jutuberki i drugą kucharską, jaką w życiu kupiłam (no i nie oszukujmy się, nie sobie. Nie ja u nas gotuję). Kilka przepisów już wypróbowaliśmy z jej filmików na YT, ale wolę mieć to w papierze.

"Niebiańska rzeka" to kolejna odsłona Bobiversum, więc koniecznie muszę przeczytać. Co prawda to zakup Lubego, ale będę pewnie symultanicznie czytać na Legimi i w papierze. Dalej mamy "Obsesję piękna", czyli kolejny tytuł na moją feministyczną półeczkę. Dowiedziałam się o tej książce już trochę za późno, żeby kupić poprzednie wydanie, ale jak tylko pojawiło się wznowienie, nabyłam od razu.

Na koniec sekcji zakupowej jedna używka, czyli "Kirinyaga", kupiona za zawrotną kwotę 7pln. Bo taki jeden Kruk polecał. ;)

No i do recenzji. Od lewej mamy dwie pozycje od księgarni TaniaKsiazka.pl. To jasnoniebieskie to "Dawniej ludzie żyli w brudzie", pozycja popularnonaukowa o higienie przez wieki. Właśnie czytam, całkiem przyjemna. "Nietypowego mundurowego" niedawno recenzowałam i trochę mi smutno, że taki fajny reportaż o psach przechodzi w zasadzie bez echa. A "Rosja od kuchni" jest od grupy wydawniczej Foksal i w sumie wzięłam trochę spontanicznie ten reportaż. Ale poprzednia książka Szbłowskiego bardzo mi się spodobała, więc czemu by nie sprawdzić i tej.

A teraz sekcja dziecięca:

Tu się nie będę rozwodzić, tylko krótko. Dwie książeczki z Biedry (IMO i ładniejsze, i lepszej jakości niż pluszaki. No i tańsze dużo, stosunek ceny do jakości bardzo korzystny), bo mi się spodobały. Są dla trochę starszych dzieci, więc młoda dostanie je za jakiś czas.  Ale są też dwie książeczki dla niej na teraz, czyli ukochana Kicia Kocia z Nunusiem i książeczka o zwierzątkach leśnych z okienkami (na którą rantowałam ostatnio na Insta xD).

Ot i tyle.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...