poniedziałek, 2 lipca 2018

Stosik #105

Postanowiłam sobie w czerwcu ograniczyć zakupy i egzemplarze recenzenckie. I nawet mi się udało, bo skorzystałam tylko z małej empikowej promocji. Ale wszystkie ograniczenia odbiłam sobie w bibliotece.


No i właśnie sześć górnych pozycji na stosiku jest z biblioteki. "Jeźdźcy dinozaurów" to drugi tom dinozaurzej serii Victora Milana. Do pierwszego tomu miałam całą długa listę zastrzeżeń, ale ostatecznie doszłam do wniosku, że chciałabym poznać rozwiązanie zagadki, jaka kryje się w konstrukcji tego świata, a wypożyczenie przecież nic nie kosztuje. A "Słodziutkiego", który dla odmiany jest literatura faktu, już nawet przeczytałam. Kiedyś będzie recenzja.

Postanowiłam też zanurzyć paluszek w literackim mainstreamie, bo od lat mnie tam nie było (nie licząc literatury faktu). Stąd dwie książki Zadie Smith, wybrane według klucza "internety o nich dobrze pisały" oraz "są w bibliotece". I stąd "Białe zęby" i "Swing time".

"Prawdodziejkę" zaś wzięłam z chęci przeczytania jakiejś głupiutkiej młodzieżowej powieści, bo już dawno nie zdarzyło mi się narzekać na nielogiczności fabuły i irytujące niedociągnięcia autora. Mam nadzieję, że się nie zawiodę. Przy okazji wzięłam tez drugi tom "Wojen Alchemicznych" Tregillisa czyli "Powstanie", bo akurat był, a przymierzam się do czytania pierwszego.

A na dole promocyjne zakupy. "Życie na miarę" miałam na oku już od jakiegoś czasu (tylko byłam zbyt leniwa, żeby zrobić zakupy w Dedalusie), a "Związek żydowskich policjantów" będzie jak znalazł do nebulowego wyzwania. Poza tym strasznie podoba mi się okładka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...