poniedziałek, 2 grudnia 2019

Stosik #122

Czas nadszedł na prezentację małego stosiku na początek grudnia. Tylko 3 książki, wszystkie to zakup własny (zaprawdę powiadam wam, wchodzenie do księgarni, której obsługa wie, co sprzedaje jest bardzo niebezpiecznym posunięciem).


Wszystko to to mniej lub bardziej spontaniczny zakup w Świecie Książki. "Europa. Historia naturalna" to tytuł, który wpadł mi w oko już jakiś czas temu, a akurat był w promocji "druga książka za 50%". Tematyka interesująca i dość niszowa, bo o ile Ameryka Północna jest w tego typu pozycjach omawiana dość często (bo dinozaury), to z Europą jest krucho. Co prawda wydawnictwo wymaga ograniczonego zaufania, ale autor wydaje się legitnym naukowcem i była jakaś konsultacja merytoryczna, więc jestem dobrej myśli. W dodatku to jest pięknie wydane, w sam raz na prezent, więc postaram się napisać o niej kilka słów jeszcze przed świętami.

"Nigdziebądź" to druga książka z wymienionej wyżej promocji. Jedyny Gaiman z tych, które chciałam mieć, a których mi jeszcze brakowało, czytany lata temu. Zaś "Siedem śmierci Evelyn Hardcastle" wzięłam namówiona przez pracownicę sklepu, bo miękkie wydanie mieli za niecałe dwie dyszki. I tak chciałam to przeczytać, czekało sobie na półce Legimi.

I to tyle, pozostaje czekać na to, co Mikołaj przyniesie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...