poniedziałek, 16 marca 2015

Nieregularny karnawał blogowy #7

Karnawał trochę bogatszy niż zwykle. Nazbierało się ciekawych linków od ostatniego razu. Nie przedłużam więc, miłej lektury.


Siostry w Mieście Książek.:) I jeszcze wywiadu udzielają.

Mroczna prawda o Empiku. Tym razem od strony byłego pracownika.

Sama też miałam napisać notkę o Empiku, ale Pyza napisała to, co ja chciałam, tylko lepiej.

Walentynkowy wpis Zwierza znalazł się tu głównie z powodu sceny z "Godzilli".:)

A co by było, gdyby Księżyc zmienił się w czarną dziurę?

Michał krótko o tym, jak wspierać biblioteki. Sporo informacji może oczywistych, ale potrzebna inicjatywa, bo może kogoś do czegoś ośmieli.:)

A tu krótka lista bardzo znanych książek, których autorzy żałują, że je w ogóle napisali.:)

Krótki, ale bardzo sympatyczny wywiad z Robin Hobb. Na tym blogu jest w ogóle sporo wywiadów z autorami.:) 

Niektórzy są zdania, że nie ma złych książek. Ja do niech nie należę. I Ćma Książkowa też nie, o czym ostatnio napisała. Co prawda nie ze wszystkim i całkowicie się zgadzam, ale Ćma pisze zwięźle, słusznie i konkretnie.

Co prawda nie z bloga, ale ten odczapisty ranking zdecydowanie poprawił mi humor (choć dotyczy rzeczy raczej smutnych).

Znowu Zwierz, tym razem w temacie ogólnoblogowym, czyli krótka instrukcja, jak postępować z blogerami.
 
Nie tylko ja musiałam się z nim pożegnać. Misiael i Zwierz, i Pyza też. I wielu innych.

5 komentarzy:

  1. A ja żałuję, że nie napisałaś też o Empiku, bo byłam ciekawa! Ale to zawsze miło się dowiedzieć, że się w swoich poglądach nie jest osamotnionym :-). No i odnajduję się w punkcie 11 rankingu - chociaż na szczęście coraz lepiej mi idzie dawanie sobie spokoju z książkami, które mnie wyłącznie denerwują. Ale tak trochę ;-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy zwierz dalej pisze w 3 osobie? Bo boję się zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dalej pisze. I mam wrażenie, że przecinków jakoś tak mniej niż kiedyś. Ale mi to nie przeszkadza, zazwyczaj.

      Usuń
  3. Dzięki, Moreni za wspomnienie o naszej wizycie w Mieście Książek, miło ją wspominamy. I dzięki za ciekawe linki. Bardzo krucho u mnie z czasem w tym semestrze i mam go naprawdę niewiele na czytanie blogów, a twoja selekcja jest, jak zawsze, wyśmienita :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...