środa, 22 kwietnia 2015

Nieregularny Karnawał Blogowy #9

Kolejny nieregularny karnawał. Bez wstępów, bo jakoś nie mam głowy. Za to przypomnę, że można zadawać mi pytania o tu: klik!


Wyżebrałam notkę u Kruka! Patrzcie, jaka fajna, no patrzcie!

Gryzipióra notka o rankingach w fantastyce (to w ogóle moje nowe blogowe odkrycie, poczynione dzięki Pyzie:)).

Misiael znowu odkopuje jakieś zapomniane postacie z początków animacji.

Wpis Zwierza o tym, co sobie wyobrażamy, gdy czytamy to chyba najbliższy mi wpis Zwierza ever.

Jak już postanowiłam Serenity ukraść pomysł na notkę, to chyba wypadałoby ją tu zalinkować z grzeczności...;)

Znowu o tym, że ta zachodnia cywilizacja czytnikowa nie zawsze działa tak, jak powinna.

A jak już przy zagranicy jesteśmy, to w Tramwaju nowy cykl notek - na początek o Szwecji. Jest też już notka o Niemczech.:)

Zombie Samurai o tym, że nie umie oglądać seriali. Ja też nie umiem, tylko w przeciwieństwie do niego, do niewielu tytułów mnie ciągnie. Teraz przynajmniej nie czuję się osamotniona.

Pyza znowu fajną notkę wymyśliła i też chcę jej ukraść pomysł, więc chyba wypada ją tu zalinkować.;)

4 komentarze:

  1. Zawsze miło się znaleźć w doborowym towarzystwie :). I cieszę się, że pomogłam odkryć Gryzipióra :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cała przyjemność po mojej stronie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa Serenity Iwaniec23 kwietnia 2015 01:06

    Z grzeczności będzie mnie linkować, dobre sobie :D Nie mydlić mi proszę oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gryzipiórowi jest bardzo miło i dziękuje za wyróżnienie. :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...