piątek, 7 sierpnia 2015

Siódmy Book Box: sierpień 2015

O co chodzi z Book Boxem, można przeczytać tutaj.

Z poprzedniego Book Boxa skorzystałam, co można było zobaczyć na stosiku. Teraz raczej nic nowego nie kupię, co nie znaczy że nic wam nie polecę. Sierpniowy Book Box jest bowiem całkiem obfity w interesujące tytuły, tyle tylko, że większość z nich już mam. W papierze.;)

A co mamy teraz? Poza fantastyką jet noblista, książka celebryty, dużo kryminału łamanego na sensację oraz lżejszych lub cięższych książek obyczajowych.

Ale do rzeczy, bo miałam coś polecać.

"Z mgły zrodzony" Brandon Sanderson
Niedawno napisałam bardzo pozytywną notkę o tej książce, więc nie zachwalam, tylko odsyłam.;) Poza tym, jeśli ktoś nie ma ambicji (lub możliwości) zebrania pięknego wydania papierowego, to ebook za 15 zł może się wydać bardzo kuszącą opcją. Gdybym jeszcze tego Sandersona nie miała, byłby to oczywisty faworyt Book Boxa.

"Drażliwe tematy" Neil Gaiman
Gaiman ostatnio w modzie, więc i najświeższy ("Dym i lustra" były co prawda miesiąc później, ale to wznowienie jednak) to opowiadań pojawił się w Book Boxie. Z opowiadaniami Gaimana mam różnie, więc pewnie i ten tom wzbudziłby mieszane uczucia... W każdym razie mam go już w papierze, więc raczej nie kupię do kompletu ebooka. Ale jest całkiem korzystna opcja.

Miałam jeszcze polecić "Skalda" i "Odkrywanie Hobbita", ale doszłam do wniosku, że interesują mnie średnio, a i co do jakości nie jestem przekonana, więc odpuściłam.

Wszystkie tytuły możecie zobaczyć tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...