środa, 4 listopada 2020

Stosik #132

Co prawda mój plan ograniczania zakupów nie jest może wykonywany wzorcowo, ale jednak pewne sukcesy widać. W zeszłym miesiącu były tylko cenowe, teraz są cenowe i ilościowe. A i stosik nie za duży.

Od góry dwie używki, zakupy z Allegro. Polowałam w zasadzie na "Ostatnie z wolnych", czyli opowieść o odchowywaniu osieroconych lewków w Afryce i zwracaniu im wolności, ale tak się akurat złożyło, że ten sam sprzedający miał w ofercie jeszcze "Warana" Diaczenków, na którego polowałam od jakiegoś czasu. No to wzięłam, bo nie będę przecież płacić za przesyłkę jednej książki. (A poza tym i tak muszę dokupić sobie "Elzę z afrykańskiego buszu", żeby mieć w miarę kompletną opowieść o tych  lwach. Ale czekam aż stanieje :P )

Niżej są trzy pozycje do recenzji. "Bolesna historia stomatologii" przyszła od Marginesów i mam nadzieję, ze będzie się dobrze czytała, bo temat ciekawy. Dwie kolejne to efekt współpracy z księgarnią TaniaKsiążka.pl. "Cycki" już przeczytałam i okazały się przyjemną i ciekawą lekturą (możecie o nich już poczytać), za to recenzja "Czego oczy nie widzą" pojawi się na dniach, bo książka okazała się mniej przystępna niż zakładałam.

Dwie ostatnie to wynik Domowych Targów Książki w księgarni Wydawnictwa Poznańskiego. "Śmiech ma po matce" kupiłam jako uzupełnienie serii (i jestem bardzo ciekawa tej książki, bo genetyka jest fascynująca. Ale też ostatnio przy młodej trochę trudno mi się skupić na bardziej wymagających tekstach, więc pewnie nieprędko przeczytam). "Yeti" zaś zawsze miałam gdzieś tam na liście do przeczytania, a teraz było śmiesznie tanie (niecałe 9 zł), więc przy okazji wzięłam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...