wtorek, 1 czerwca 2021

Stosik #139

 W maju znowu przybyła umiarkowana ilość książek. Skusiłam się na jedną czy dwie promocje i zakupy przy okazji zakupów... no ale do rzeczy.

Od lewej dwie pozycje do recenzji od TaniaKsiazka.pl. "Projekt Hail Mary" to najnowsza książka Andy'ego Weira. Mam nadzieję, ze bliżej jej będzie do bardzo sympatycznego "Marsjanina" niż do nieudanej "Artemis". "Scholomance: Mroczna wiedza" to najnowsza powieść Naomi Novik, więc oczywistym jest, że prędzej czy później muszę przeczytać (raczej prędzej). Choć to pomysłu na kolejną szkolę magii podchodzę nieco nieufnie.

Dalej kilka pozycji zakupionych przy okazji ostatnich promocji w Świecie Książki. "Mroczne archiwa" kusiły mnie od jakiegoś czasu, a że recenzje mają dobre, to w końcu kupiłam. "Ogień nad otchłanią" to jeden z brakujących artefaktów. Opis z okładki wydał mi się najbardziej interesujący, więc trafił do koszyka. A "Podróż po ludzkim ciele" kosztowała niecałą dyszkę, to dorzuciłam do koszyka.

Po prawej leżą zakupy wielkoformatowe. "Ptaki i ich pióra" również kupiłam w bardzo przyjemnej promocji. Uwielbiam takie śliczne książeczki dla dzieci, więc będę czytać młodej (ona co prawda na razie swoje książeczki głównie morduje, ale trzeba wyrabiać dobre nawyki). No i, jako że kupowałam Lubemu prezent na dzień ojca, pomyślałam, że może od razu wezmę sobie też "Betelgezę", bo zbieram ten cykl (może zacznę też zbierać "Sandmana").


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...