wtorek, 28 maja 2013

Ogłoszenie parafialne (jedno)

Ponieważ działalność spambotów ostatnio się nasiliła, a spamołap nie daje sobie z nią rady, postanowiłam podjąć odpowiednie kroki. Ręczne usuwanie śmieci jest irytujące, więc wyłączyłam możliwość komentowania jako anonimowy. Niemniej, to głównie Wy jesteście autorami komentarzy i Waszą wygodę też chciałabym uwzględnić. Alternatywą dla blokady jest włączenie weryfikacji obrazkowej. Które rozwiązanie bardziej wam odpowiada? W lewej kolumnie możecie zagłosować w specjalnie przygotowanej ankiecie, a po zakończeniu głosowania dostosuję się. Do tego czasu niestety anonimowi użytkownicy nie będą mogli komentować.

9 komentarzy:

  1. Weryfikacji obrazkowej nie dzierżę, wszystko tylko nie to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie dzierżę weryfikacji obrazkowej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie "nie" weryfikacji obrazkowej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Błagam, tylko nie weryfikacja obrazkowa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam to samo, jestem ostatnio bombardowana spamem i choć większość jest jednak filtrowana, to bywa, że po jednej nocy muszę czyścić najpopularniejsze wpisy ze śmieci (raz było tego chyba z 15...). Na razie radzę sobie ręcznie, ale też zaczyna mnie to coraz bardziej irytować...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubię weryfikacji obrazkowej, ale to jednak lepsze wyjście, niż uniemożliwienie komuś komentowanie jeśli nie ma konta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Błagam, bez obrazków!!! Swoją drogą, też rozważam wyłączenie anonimów...

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrazków nie lubię, ale ciężej mi się będzie komentować.
    grendella

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...