wtorek, 1 września 2015

Stosik #71

W tym miesiącu stosik całkiem stonowany, trochę płaski, a trochę w 3D. Zbyt wiele zakupów nie było, z czego jestem bardzo dumna. Tymczasem, nie przedłużając, część realna stosika.


Z tyłu widać "Twoją biżuterię"- wygrzebałam ją w koszu z tanią książką i stwierdziłam, że za tych kilka fajnych, prostych pomysłów mogę dać dyszkę (choć pewnie przy odrobinie samozaparcia możnaby było je wygrzebać w internecie). Raczej nie będę jej recenzować.;) Na górze stosu ostatni zakup na zdjęciu, czyli "Straż, straż!" z nowej, głośnej edycji Pratchetta. Bardzo przyjemne wydanie, choć akurat tę książkę już czytałam.

Reszta to egzemplarze recenzenckie. "Droga do Nawii" i "Dżungla" przywędrowały od wydawnictwa Czwarta Strona. Jak zwykle bardzo fajnie wydane ("Droga..." ma ilustracje nawet. I to ładne), a "Dżunglę" możecie u mnie wygrać - tutaj.:). Kolejne dwie już od Rebisu. "Wybrana" Novik to oczywisty must have - ciekawe, jak moja ulubiona pani od smoków poradzi sobie w nowym uniwersum (no i o matko, jak to jest ślicznie wydane). "Niebiańskie pastwiska" to efekt początkowej fascynacji "Pokojem światów". Na razie czyta Luby i nie jest szczególnie przekonany. Tymczasem przejdźmy do części płaskiej stosika.


Wszystko z BookRage (znaczy, była jeszcze "Herbata z kwiatem paproci", ale już czytałam, to nie wgrywałam). Większość do przeczytania za pięć lat. "Conan Zdobywca" na pewno, bo poprzednie spotkanie nie przebiegło pomyślnie, a to jest zdaje się to samo tłumaczenie. "Majstersztyk" Kańtoch ma stosunkowo największe szanse na przeczytanie szybciej niż za pięć lat, choć jakoś szczególnie nie szaleję za cyklem o Domenicu Jordanie. Co do "Padliny" nie mam oczekiwań, co do "Wyboru" też - zwłaszcza, że to drugi tom cyklu. "Tajemnicza wyspa" Verne'a to ta część klasyki, którą chce przeczytać.

Co polecacie?:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...