poniedziałek, 9 lutego 2015

Nieregularny Karnawał Blogowy #6

Kolejny blogowy karnawał. Nie przedłużając, zapraszam.:)


Jeszcze nie dawno ogłaszałam, że nie czytam jego notek o grach. Ale taka fajna, przewrotna interpretacja BloodRayne musiała się tu znaleźć.


Starszy tekst ze Świata Czytników o małych hipokryzjach czytaczy ebooków. Bardzo mi blisko do stanowiska autora.

Coś, co miało się znaleźć w poprzednim karnawale, ale jakoś z niego wypadło. Ta cała chwalona zachodnia technologia to, okazuje się, wcale nie taki cymes.

Uwielbiam notesy i uwielbiam pisać piórem. Uwielbiam też notki Agnes o notesach, a wreszcie doczekałam się i tej o piórach. Fajna jest.:)

Vyar z tekstem zaangażowanym. Jeśli lubicie koty, koniecznie przeczytajcie.

Michał przedstawił zbiór kilku interesujących ciekawostek o Chinach.

Nioda przygotowała ciekawe zestawienie teledysków, które mogłyby pomóc dowiedzieć się czegoś o tej marginalizowanej jednak formie przekazu.

Tekst co prawda nie z bloga, ale o książkowych fantastycznych premierach (i chciałabym-żeby-były premierach) dłuższy rant na Katedrze.

Tekst, który wyrósł na tym samym gruncie, co mój tekst o blogerach.

11 komentarzy:

  1. Dzięki za wspomnienie o mojej kociej notce<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniała ważna notka. Ustawiam ogonek.

      Usuń
    2. Napisz do nich, że ustawiasz, dostaniesz zdjęcie kotka (;

      Usuń
    3. Cieszę się, że pomogłam:)

      Usuń
  2. Lubię takie posty. Ciekawe zestawienie. ;)
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, ta notka o piórach jest fantastyczna! :)
    A o kocim hospicjum nie wiedziałam - i pewnie na tę notkę też bym nie trafiła. Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moreni, dzięki, że szerzysz informację, o naszych poradach "jak żyć" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moreni, dziękujemy!
    Lecę zapoznać się z pozostałymi linkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niedobra Ty.
    Wpadłam na ten mistycyzm i już sam tytuł mnie zabił :) Niezłe!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...