poniedziałek, 14 listopada 2011

Ogłoszenie parafialne, kwiatki i ministosik (bo nie mogłam się powstrzymać)

Zacznijmy od ogłoszeń parafialnych. Portal Insimilion organizuje konkurs, w którym wygrać można książkę Margaret Paterson Haddix. Szczegóły po kliknięciu tutaj.:)


***
Ogarnia mnie powoli niemoc twórczo-czytelnicza, ale walczę z nią dzielnie. Aby podnieść się na duchu pochwalę się przed wami ministosikiem, jaki ostatnio zgromadziłam (pączkowanie książek jakby trochę ustało). Od lewej:

1. "O powstawaniu gatunków" Karol Darwin - potrzebna mi na studia, ale i tak chciałam ją przeczytać. Nie obiecuję, że coś o niej napiszę na blogu, ale i nie wykluczam.;) Wszystkie inne napoczęte lektury jestem zmuszona chwilowo zawiesić przez pierwszego ewolucjonistę.
2. "Grillbar Galaktyka" Maja Lidia Kossakowska - od portalu Insimilion.
3. "Strach mędrca" tom 1 Patrick Rothfuss - od portalu Unreal Fantasy. Mniam!;)

***

A na koniec zbiorek wyselekcjonowanych przeze mnie najciekawszych kwiatków z wyszukiwarki:

ewa znaczenie imienia literackie i mie tylko - to nie u mnie. Polecam "Księgę imion" i jakiś słownik bohaterów literackich.
fanaberie dowcip
całujące się dziewczyny -
ekhem, obawiam się, że mam tylko dziewczyny nie całujące się...
najpę miłosne opowiadani - ?
harry król pratchett -
jedyne, co mi się kojarzy, to król Lancre (ale jego imienia nie pamiętam, więc głowy nie dam).
nabytkowy zamek - odsyłam raczej na stronę jakiejś ekscentrycznej agencji nieruchomości.
laski z gier - sporo ich jest, np. Mroczny Płomień Rancuila
magia tkać schowki - jeszcze nie spotkałam się z magicznym tkaniem schowków...
arrhenatherum elatius
charles and erik yaoi opowiadania - o.o
zbiór yaoi - O.O
przeczekiwanie-skojarzenie
komiks homo śmierć -
moja wyobraźnia podsuwa mi wiele wizualizacji. A jedna gorsza od drugiej.

17 komentarzy:

  1. Czekam na recenzję '' Strachu mędrca" Miłego czytaia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Strach Mędrca i Kossakowska hmmm:) Zazdraszam aktywnie i czekam na sprawozdanie z czytania:D

    Całujące się dziewczyny? Zaintrygowało mnie to. Muszę pogrzebać głębiej w archiwum Twojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, hasła z wyszukiwarek są świetne! Pamiętam, że kiedyś miałam wejścia z "ciągniki rolnicze", jeszcze na starym blogu. A potem zgubiłam gdzieś listę, którą tworzyłam, i przepadło. :D

    A jak napiszesz o Darwinie, to ja chętnie poczytam. Tak w ramach poszerzania horyzontów. ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy stosik :) Uwielbiam spoglądać na statystyki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem "Strachu mędrca" tylko trochę mnie niepokoi, że to będą dwie części. Nie wiesz, czy to nasz rodzimy pomysł, czy w oryginale też tak jest?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe nabytki. Przyjemnej lektury życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. heh - ludzie dziwnych rzeczy szukają w sieci, a jeszcze dziwniejsze jest to, że trafiają na nasze blogi :P
    stosik, choć skromny, to w jednej trzeciej przeze mnie pożądany, a w jednej trzeciej intrygujący :) Darwin jakoś mnie nie pociąga :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No u każdego ten "Strach Mędrca" widzę, o co chodzi z tą książką? :D A Kossakowskiej jestem ciekawa, czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kama, Cassini, cyrysia - Dziękuję:)

    podsłuch - nie mogę obiecać sprawozdań błyskawicznych, ale postaram się jak najszybciej (co nie będzie szczególnie trudne;)).
    A grzeb, grzeb, może wpadniesz na trop, dlaczego wujek Google kieruje do mnie takie zapytania.:D

    Oceansoul - ja sobie co soczystsze kwiatki zapisuję w specjalnym dokumencie. Żeby zostało dla potomności.;)

    grendella - w oryginale była jedna część, za to miała coś około 1200 stron. Więc z podzielenia w tym wypadku wydawcę rozgrzeszam (część pierwsza 675 stron i poważnie grozi złamaniem grzbietu; całości chyba nie dałoby się wydać bez twardej oprawy).

    Silaqui - o to, to, też nie rozumiem, dlaczego kieruje na blogi:D A które jedne trzecie są odpowiednio: pożądane i intrygujące, jeśli można spytać?;)

    Immora - w moim przypadku chyba o to, że po "Imieniu wiatru" stałam się psychofanką Kvotha (głównego bohatera) i fanką Rothfussa. U innych to nie wiem.;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pożądana Kossakowska a intrygujący Rothfuss :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak już znajdziesz ten zbiór yaoi, to ja chętnie :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  12. "Komiks homo śmierć" zabił mnie na śmierć :D

    Swoją drogą, dlaczego nie skorzystałaś, z tych banerków, które Ci wysłałam?

    OdpowiedzUsuń
  13. Sialqui, Nyx, zaczytana-w-chmurach - :-)

    Serenity - dlatego, że przy próbie otwarcia strony z notką, wyrzucały uporczywe zapytanie o logowanie na Insi.:/

    OdpowiedzUsuń
  14. A czy próbowałaś wstawiać te obrazki inaczej? Z kodu adres obrazka można było łatwo wyłuskać i po prostu wstawić jako grafikę. A potem ewentualnie dodać jeszcze link do obrazka...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ano można było, ale jakoś nie pomyślałam. W ogóle mało przytomna ostatnio jestem. Ale nic straconego, w końcu to nie ostatni raz (link jest i do tego obrazka podklejony).

    OdpowiedzUsuń
  16. To ta jesienna pogoda - też tak mam. Jak tam recenzja "Tae ekkjer!"?

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...