poniedziałek, 7 listopada 2011

Stosik listopadowy


Od góry:
1. "Królewska krew. Wieża elfów" Michael J. Sullivan - już przeczytane, wkrótce recenzja.:) Od wydawnictwa Prószyński i s-ka.
2. "Tae ekkejr!" Eleonora Radkiewicz - od Insimilionu. Muszę przyznać, że jak na razie jestem mile zaskoczona.
3. "Czekolada" Joanne Harris
4. "Tam będą smoki" John Ringo - pod wpływem dywagacji Alannady.
5. "Bóg rzeczy małych" Arundhati Roy - bo postanowiłam bliżej zbadać kwestię Nagrody Bookera.
6. "Samotność" Stanisław Srokowski - z DKK
7. "Kukułka" Antonina Kozłowska - z DKK
8. "Dziedziczka cieni" i "Królowa ciemności" Anne Bishop - pożyczone od Grendelli. Dziękuję kochana.:)

To wszystko na osłodę ciężkiego tygodnia, który mi się szykuje...

23 komentarze:

  1. O "Tae ekkejr" czytałam nie dalej jak wczoraj i bardzo mnie zainteresowało, więc z niecierpliwością będę czekała na Twoją recenzję :D
    Pozostałe pozycje również ciekawe, zwłaszcza "Królewska Krew" :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Czekolada" piękna i magiczna:)

    Ciekawa jestem Twojej opinii na temat Sullivana - mnie się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę stosiku-niezwykle okazały:)
    Z chęcią przeczytam recenzję "Królewskiej krwi".

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na wrażenie lektur Bishop. Niestety inne tytuły słabo kojarzę albo wcale, więc za bardzo nie mogę się wypowiedzieć. Ale stosik robi wrażenie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. czyli epidemia stosików. Ciekawe jak spodoba Ci się Czekolada...

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość to fantastyka, więc nie dla mnie :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki ładny stos. :)
    Czekam przede wszystkim na opinię o "Królewskiej krwi (...)", bo ciągle się waham, czy czytać, czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Silaqui - "Tae..." mnie pozytywnie zaskoczyło, chociaż muszę przyznać, że miałam spore kłopoty z zaklasyfikowaniem jej do jakiejś kategorii. Aczkolwiek w przeciwieństwie do "Krwi..." marne są szanse na rychłe ukazanie się recenzji.:(

    Catherine, Stayrude - :-)

    anek7 - co do "Czekolady", to właśnie na taką odrobinę magii liczę. W ogóle spore nadzieje wiążę z tą autorką.:)

    Vampire_Slayer - jestem bardzo ciekawa tej lektury - zwłaszcza, że teraz mam całą trylogię pod ręką i mogę czytać bez obaw.:)

    Kasiek - one chyba tak jesienią wypączkowują, bo ludzie sobie nimi chandrę przeganiają.;)

    Piter Murphy - nie większość, połowa jeno.;)

    Oceansoul - opinia będzie pewnie pojutrze, bo już w zasadzie napisałam, a teraz leżakuje.;) Ale ogólne wrażenie pozytywne, chociaż strasznego szału nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stosik, a 'Czekolada' to lektura w sam raz na osłodę ciężkiego tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Evita - coraz bardziej mnie kusi ta "Czekolada".;)

    Silaqui - cierpliwość jest cnotą.;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Królewska krew czeka w kolejce, ale z chęcią poczytam wrażenia - może jak będą bardzo pozytywne, uda się książce przepchnąć bliżej początku?
    Bishop obiecywałam sobie przeczytać w tym roku cokolwiek, ale już widzę, że to nierealne. No trudno - póki co poczytam chociaż o wrażeniach :)
    Ekkejr intryguje tytułem - skoro recenzji w najbliższym czasie nie będzie, zdradź chociaż o co chodzi z tytułem :)
    No i trzymam kciuki, żeby tydzień nie okazał się taki straszny, jak się jawił :)

    OdpowiedzUsuń
  12. viv - tytuł pochodzi z mowy elfów występujących w książce i oznacza po ichniemu "nie umrzesz". W ogóle autorka bardzo fajnie potraktowała kwestie językowe i obyczajowe. A i same elfy też fajne, bo mimo że nieszczególnie oryginalne, to stosunek do innych ras rozumnych mają oryginalny wielce.;)
    Dziękuję za kciuki - najwyraźniej działają, bo jeden problem właśnie mi się sam rozwiązał.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja za to będę czekał na opinie o "Samotności"... a dlaczego to juz inna bajka;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego czytania, Moreni :) Czekam na wrażenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny stosik;)
    Chyba żadnej pozycji nie czytałam,ale wszystkie mnie bardzo ciekawią.
    Miłego czytania;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy stosik, parę fajnych pozycji widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już od dawna planuję spotkanie z Anną Bishop. Ciekawa jestem czy przypadnie mi do gustu.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Maciej Rybicki - Trudno mi powiedzieć, czy szybko, ale recenzja z pewnością się ukaże.:)

    grendella - Dziękuję raz jeszcze:)

    Miravelle - dziękuję:)

    Immora, Claudette- :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kossakowska już do Ciebie dotarła? A skoro "Tae" jest takie fajne, to może sobie je od Ciebie pożyczę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Serenity - jeszcze nie dotarło.:( Ale byłam w empiku zrobić wstępne rozpoznanie - wyszło, że będę chwalić ilustracje.;) A przy "Tae..." mi się zdarzyło raz spaść z dywanu na podłogę ze śmiechu. To jest tak, że autorka pisze sobie przeciętnie, przeciętnie, aż tu WTEM! walnie czymś takim, że się pozbierać trudno.;)

    OdpowiedzUsuń
  21. No cóż, napiszę do Fabryki i zapytam, czy książeczki zostały wysłane. :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...