piątek, 1 czerwca 2012

Podsumowanie ankiety kwietniowej i tradycyjnie już kfiatki.;)

Tym razem książek w ankiecie nie było zbyt dużo, dlatego każdy z uczestników mógł zagłosować tylko na jedną. Samych uczestników było 24, a ich głosy rozłożyły się tak:

1. "Smok Griaule" Lucius Shepard - 41% (10 głosów)
2. "Listy" J. R. R. Tolkien - 29% (7 głosów)
3. "Niebo ze stali" Robert M. Wegner - 25% (6 głosów)

Na podium nie zmieściła się tylko "Cena miłości" Vitusa B. Dröschera. Chyba nikogo ten układ nie zaskakuje? (No, może aż trzecia pozycja Wegnera, ale raz, że konkurencję miał silną, a dwa, że wszyscy już chyba czytali?;))

A teraz pora na kfiatki z wyszukiwarki, choć bukiecik dziś niewielki:

muminki spierdalaj do kuchni - ani o muminkach nie pisałam, ani o kuchni, więc niewiem, skąd to.
rysunki aniołów upadłych i ciemności - a to nie byłaby czasem czarna kartka, skoro w ciemności?
fantasy piersi - to już normalne nie wystarczą?
opowiadanie jak nabić na pal siostre - wujek Freud miałby na temat tego zapytania wiele do powiedzenia.
kupować zycie pi - kupować, kupować jak najbardziej.
co zrobic jak dziecko wypije rozpuszczalnik? - jechać czym prędzej na pogotowie.
penis sterniczki - jak penis, to chyba sternika?
albatrosy zamiast tuńczyków - że niby w kuchni? Nie opłaca się - nie dość że albatrosy dużo mniejsze, to trudniejsze w złapaniu i mniej liczne.

PS. Przypominam o mojej stałej akcji blogowej. Kandydatów możecie zgłaszać do końca miesiąca.:)

13 komentarzy:

  1. Nie no rozwalające są te kwiatki... Dziecko i rozpuszczalnik przebija wszystko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, jak zobaczyłam to dziecko w zapytaniach, to miałam upiorną wizję rodzica, który zamiast łapać za telefon i dzwonić na pogotowie (ewentualnie łapać za kluczyki i lecieć do garażu) siada do komputera i wstukuje zapytanie w google, a potem zmienia status na fejsbuku.:/

      Usuń
  2. Ah te Twoje kwiatki to mnie zawsze rozwalają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Może googlom chodziło, że autorka tego bloga ma "fantastyczne piersi" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swoją drogą - zauważyłam, że wkradło ci się kilka chochlików:
    a) podsumowujesz ankietę kwietniową po raz drugi? już jakiś czas temu miałaś podsumowanie ankiety kwietniowej. Czyżby teraz chodziło o majową ankietę?
    b) poza tym masz na górnej belce "Kanon fntasy wg.", a wiadomo, że powinno być fantasy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to tamta ankieta powinna być marcowa, ale doszłam do wniosku, że po miesiącu nie będę się babrać z tytułami notek.;)

      Usuń
  5. Coraz więcej seksualnych podtekstów prowadzi do blogów książkowych! U mnie też jakieś ogromne piersi się przewinęły. Co za niewyżyty naród ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak już wspominałam, gdyby Freud żył, miałby morze materiału do badań.;P U mnie już od jakiegoś czasu bukiecik bez piersi jest jakiś niepełny.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie z kolei bez przerwy o tyłeczkach nastolatek...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bosz, a dziś ktoś szukał i mnie czegoś takiego: "seks matka z synem-opowiadania erotyczne"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja chyba jednak wolę swojskie nabijanie siostry na pal...
      Swoją drogą, strach pomyśleć, po jakich cudach ludzie będą do mnie trafiać po tej wymianie komentarzy:D

      Usuń
  9. Kwiatki urocze jak zwykle! ^^
    Ostatnio głosowałam chyba na 'Listy', ale Wegnera rzecz jasna też planuję. Za to w obecnej ankiecie nie mam na co głosu oddać, bo albo już znam, albo nie ma tego w moich planach.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...