środa, 5 października 2011

Stosik październikowy

Może tym razem bez wstępów...


Sekcja boczna (recenzyjna):
1. "Wichry Archipelagu" Bradley P. Beaulieu - od wydawnictwa Prószyński i s-ka.
2. "Oko Jelenia: Sfera armilarna" Andrzej Pilipiuk - od Insimilionu.

Sekcja główna (od dołu):
1. "Opactwo Northanger" Jane Austen - postanowiłam wziąć się za klasykę.
2. "Wieże z kamienia" Wojciech Jagielski
3. "Woda dla słoni" Sara Gruen - na fali populrności filmu (którego, tak na marginesie, nie widziałam).
4. "Lala" Jacek Dehnel - wszyscy tak chwalą, to i ja spróbuję. Zwłaszcza, że ostatnio nabrałam zaufania do serii "Archipelagi".
5. "Tysiąc wspaniałych słońc" Khaled Hosseini - z braku "Chłopca z latawcem".
6. "Strażnik sadu" Cormac McCarthy
7. "Narodziny dnia" Colette - żeby "Klaudyna" nie czuła się samotna.;)
8. "Złoto i magia" Isaak Asimov - klasyki ciąg dalszy.;)
9. "Świat w ziarnku piasku" Joanne Harris
10. "Pięć ćwiartek pomarańczy" Joanne Harris
11. "Sprzedam dom, w którym nie chcę już mieszkać" Bohumil Hrabal - i jeszcze trochę klasyki, czyli Hrabal wybrany na chybił-trafił.


Od góry:
1. "Wyspy Nieśmiertelnych" Jose Freches - świeżo nabyty ostatni tom trylogii.;)
2. "Świat Racannona" Ursula K. Le Guin
3. "Miasto złudzeń" jw. - akurat nie wiem, czy przeczytam. W bibliotece nie było drugiego tomu tej trylogii, więc pewnie moja znajomość z nią chwilowo zakończy się na tomie pierwszym.
4. "Historia rodziny Roccamatio" Yann Martel - po zachwycie "Życiem Pi" musiałam spotkać tego autora jeszcze raz.;)
5. "Trudne pytania" Ian Watson
6. "Wszystkie strony świata" Ursula K. Le Guin
Recenzje obu powyższych będą sygnowane misiem, ponieważ Luby nie tylko polecił książki, ale i je dostarczył.:)
7. "Robokalipsa" Daniel H. Wilson - od clevery. Dziękuję, kochana!:)

12 komentarzy:

  1. Pokaźne stosisko!
    Sekcja boczna bardzo ciekawa:)
    'Wodę dla słoni' mam na półce, a w tym tygodniu film był dołączony do jednej z gazet:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, ale masz wspaniałe nabytki. Większą połowę książek sama bym chętnie przeczytała, ale muszę obejść się narazie ze smakiem. Życzę zatem dużo czytelniczych wrażeń. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale nazbierałaś tych książek! :)Czekam na recenzje zwłaszcza klasyki i życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z "Wichrami Archipelagu" też będę się niebawem mierzyć. Oby podtrzymały moją dobrą opinię o serii Nowa Fantastyka. :)

    Przyznam też szczerze, że - choć to zupełnie nie moja bajka - ciekawa jestem tej "Wody dla słoni". Film, o dziwo, całkiem przyjemny (Albo to zasługa genialnego jak zawsze Christopha Waltza. Oraz słonia.), tak więc chętnie się dowiem, jak z jakością książkowego pierwowzoru. :)

    I prozy Hosseiniego też jestem ciekawa. Ja mam właśnie "Chłopca...", ale na tyle daleko w kolejce, że nieprędko do niego dotrę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Evita - zdobyciem filmu się nie martwię, ale chciałabym najpierw przeczytać książkę (kupa ekranizacji mi zalega nieoglądana, bo nie mam skąd wziąć pierwowzoru literackiego...).:)

    Alannada, cyrysia - Dziękuję:)

    viv - ja odnoszę wrażenie, że te książki mi się chyba przez podział rozmnażają. Niby się ograniczam, a stosik rośnie i rośnie...

    Oceansoul - recenzja "Wichrów..." będzie jeszcze w tym tygodniu, bo już je kończę. Muszę przyznać, że jestem bardzo mile zaskoczona, chociaż powieść wolno się rozkręca.:)
    Hosseini będzie pewnie jedną z pierwszych przeczytanych z tego stosika, bom go ciekawa bardzo.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stosik! "Opactwo Northanger" bardzo mi się podobała. Zazdroszczę niezmiernie "Robokalipsy"!
    Miłej lektury i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stosik, po wiele z tych pozycji chętnie bym sięgnęła. Czekam więc na recenzje! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Książki Harris są świetne - obie bardzo mi się podobały.
    Bardzo chciałabym przeczytać "Strażnika sadu".
    Gratuluję nowych książek. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cassin - "Opactwo..." wzięłam, bo postanowiłam przeczytać całą Austen.:)

    Immora, wiedzmblog - :-)

    Serenity - wiem;D

    beatrix73 - a czy to czasem nie Ty mi je kiedyś polecałaś? Bo pamiętam, że ktoś mi te tytuły polecił, ale nie pamiętam kto.:) I dziękuję.:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...