niedziela, 2 grudnia 2012

Rozdawajka mikołajkowo-urodzinowa, czyli przygarnij zakładkę:)

Konkursu na tym blogu nie było już ho ho ho i jeszcze dawnej. Postanowiłam więc to zmienić.:) I w ten oto sposób, z okazji mikołajków i urodzin niżej podpisanej, co są dwa dni po mikołajkach, można wygrać takie oto fanty:


Tutaj trochę bardziej szczegółowo (wszystkie obrazki można powiększyć kliknięciem):

Nr 1. - "Róża na bogato"
Nr 2. - "Jesień w lesie"
Nr 3. - "Zimowo-świąteczna"
Regulamin:
  1. Konkurs organizuję ja, czyli autorka bloga "Z pamiętnika książkoholika".
  2. Aby wziąć udział w losowaniu, należy zgłosić taką chęć w komentarzu, wraz z podaniem adresu mailowego.
  3. Zgłaszać się można do 7 grudnia 2012 roku, do północy.
  4. Można deklarować chęć przygarnięcia więcej niż jednej zakładki, ale ponieważ da się wygrać tylko jedną, proszę o zaznaczenie, na której najbardziej Wam zależy.
  5. Wyniki opublikuję 8 grudnia, wtedy też wyślę maile do zwycięzców. Na podanie adresu będę czekała tydzień. Jeśli go nie otrzymam, rozlosuję daną zakładkę jeszcze raz.
Powodzenia:)

27 komentarzy:

  1. Piękne zakładki.Zgłaszam się oczywiście.Moj mail:
    cecy44@wp.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Och jakie cuda!

    Zgłaszam się :)
    Chętnie przygarnę zakładkę nr 1
    shadow-sol@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno mnie tu nie było :( Zgłaszam się po róże. Mail:
    harashiken@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, że zgłaszam chęć przygarnięcia zakładki numer 1 ;)
    mio_dzio@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się :)
    ania24122@buziaczek.pl
    Najchętniej przygarnęłabym nr.1 lub nr.2:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, chciałabym, kochałabym... numer 1 oczywiście :)
    Maila znasz, ale: ceinaviave@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudeńka! A ja poproszę świąteczną trójeczkę :)
    vivonka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Druga i trzecia - bosko piękne!!!!!!!!

    A że należę do maniaczek, zgłaszam się i ja :))))
    sabinka.t1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudne są. :)
    Zgłaszam się - po nr 1 najbardziej, a na drugim miejscu po nr 2.
    oceansoul001(at)gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi bardzo podoba się 1 zakładka i to ją chciałabym wygrać. Zgłaszam się, a mejl to: missmonster191@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jubilatce już dziś wszystkiego dobrego życzę i nie mogę przejść obojętnie wobec tych zakładek! Zgłaszam się do wszystkich, ale najbardziej chciałabym nr 1!
    grendella@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. O ja cie jakie świetne zakładki! <3 Nr 1 jest suuuper :D
    Oczywiście, że się zgłoszę z nadzieją, że wygram tą śliczną zakładkę w róże.
    e mail: thedraculaoftheplayboymansion@gmail.com

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, przepiękne zakładki! Zgłaszam się, oczywiście. (Najbardziej podoba mi się zimowo-świąteczna.
    kingusia0009@wp.pl
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne. Ja bym bardzo chciała Jesień w lesie albo zimowo-świąteczną, w takiej właśnie kolejności.
    I wszystkiego najlepszego z okazji nadchodzących urodzin :*
    izus90@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Aj, zgłaszam się!
    Wszystkie są takie piękne, więc zgłaszam się do wszystkich :) Najbardziej zależy mi... chyba na tej czarnej xD
    klaudia1009@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się po różę, czyli piękną i pierwszą :)
    marta_kusz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się po zakładkę nr2, choć wszystkie są cudne. Pozdrawiam :)
    e-mail marta_w19@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczności! Zgłaszam się po wszystkie, a najbardziej zależy mi na tej z numerem drugim.
    Mój e-mail: sylwiapis@wp.pl
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuje się w kolejkę do jednego z tych cudów - Nr 1. - "Róża na bogato". :)))
    clevera@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się po nr. 2:)
    zorija.j@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się po jedyneczkę, ewentualnie dwójka też może być ^^
    silaqui86@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Z chęcią zgłaszam się po cudowną jedynkę. :)
    megajra8@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zakładki! Oczywiście z miłą chęcią przygarnę jedną z nich.
    Dlatego zgłaszam się, i najbardziej przypadła mi do gustu zakładka nr 1
    małaemily@interia.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oh nie uwierzysz, ale właśnie 4 dni temu zgubiłam ulubioną zakładkę! Ale już sobie upatrzyłam nowe cacko. :P Mam nadzieje, że będzie moja, bo nienawidzę zakładać książek papierkami...

    Zgłaszam się po Nr 1. - "Róża na bogato", chociaż 2 i 3 wcale nie pogardzę ;)
    amycoll@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne te zakładki;)
    Zgłaszam się po nr 3, ale 2 też cudna.
    antonia84@gazeta.pl
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne zakładki. Jeśli można to zgłaszam się po wiewióre nr 2.


    julci4@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...